De tant en tant ens arriben fotografies del Seminari Menor de la Conreria que ens porten molts records. Avui us mostrem dues de l'arxiu personal de Mn. Jordi Sotorra que ens ha tramès l'exalumne i exsuperior Jordi Maria Herrero. La primera, a dalt, és de la primavera de 1972 i en ella es veu el professor de gimnàstica Jordi Garriga fent el parlament inaugural de les "Olimpíades" escolars que es feien al Seminari. Al seu costat l'aleshores vicerector Mn. Antoni Oriol.
La segona, a sota, és d'un grup de seminaristes de BUP fent el retir espiritual anual a Pallejà del 27 de febrer al 2 de març de 1979: a sota, a primera fila: Mn. Jordi Sotorra, Ignasi Royo, Manuel Gómez Garrido i Ramon Gabara; segona fila: Jesús Gabara, Jordi Mª Herrero, Josep Cartañà, Mn. Agustí Viñas, Diego Juárez, Albert Ramírez, Jordi Pujol Picó, Ramon Argelagós (darrere de J. Pujol) i Antonio Almeda; tercera fila (drets): Alex Verdés, Carles Lamana, José Antonio Jiménez, Flocel Sabaté, Manuel Juárez, Mn. Antoni Oriol, Francesc Manuel Duran, Àngel Irraberri, Lluís Alfons Bayo, Jordi Jariod, Joaquim Meseguer, Xavier Marín, Alejandro Jordà i Joaquín Zapata. (Informació facilitada per Jordi Maria Herrero).

